vrijdag 26 oktober 2012

Favoriete liedjes.



Even een vraagje, wie houdt er nou niet van muziek? Hóe kun je niet van muziek houden? Music is my life. Oké, misschien is dat een beetje overdreven, maar het is zeker een deel van m'n leven. Van muziek kan ik rustig worden, soms iets vrolijker of ik voel me ieder geval begrepen door een liedje.
Hier ga ik jullie mijn favoriete nummers laten zien. So, Enjoy!


Gary Jules - Mad World.






Ik vind dit nummer echt heel mooi. Oké, hij mag dan wel in de top 10 depressieve liedjes staan maar ik vind hem geweldig. Het is gewoon een mooi nummer. Éen tip: Niet luisteren als je vrolijk bent.

Don't leave me - Mark Andre.



Piano music, i love it! Ik werd verliefd op dit nummer toen ik het hoorde. 

The Cinematic Orchestra - To build a home.




Wauw, wat een prachtig nummer is het. Ik hou echt van dit liedje.

Defying Gravity in Dutch - Willemijn Verkaik.



En om het dan toch nog wat vrolijker te maken, maar ook omdat ik dit nummer zeker niet kan vergeten, hier is 'Defying Gravity' Hij is wel in het Nederlands dus eigenlijk 'Ik lach om zwaartekracht' maar ik luister toch wat sneller naar de Nederlandse/Duitse versie omdat natuurlijk Willemijn Verkaik deze zingt. 

Say goodbye - Scott alan. (Willemijn Verkaik.)




Ja, ook dit nummer is een favoriet omdat Willemijn hem zingt. Maar ik vind dit liedje ook gewoon heel mooi. 

Dit waren mijn favoriete liedjes, op een paar piano muziekjes na. 

Wat zijn jullie favoriete liedjes? 

Geen opmerkingen: