dinsdag 4 december 2012

Purple glitter nails.




Met deze prachtige budget proof lakjes ga ik purple glitter nails maken. Het is bijna - oké, nog een paar weken - kerst, en daar hoort natuurlijk glitter bij. Het linker lakje van Nyc heet Big City Dazzle en het lakje van Herôme komt uit de mini-collectie en is dus ook vrij budget. Deze lakjes kosten beide €2,99. 






Links zie de het lakje van Herôme met 1 laagje, en daarna met 2 laagjes. Hij dekt dus gewoon goed en droogt ook lekker snel. Ik vind de mini-collectie heel erg goed bedacht want Herôme lakjes zijn vaak vrij duur. Nu heb je dus een goed alternatief, en hoe vaak maak je nou een heel flesje nagellak leeg? 








Nu hoef je alleen nog maar twee laagjes van Big City Dazzle aan te brengen, en je gezellige nagels zijn klaar. De glitters zijn heel fijn om op te bouwen en drogen heel snel. Ik ga er geen top coat meer overheen doen omdat mijn nagellak nu wel genoeg beschermd is. Nyc is echt een aanrader. Fijne kerst alvast!

Wat vinden jullie van deze lakjes?


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke combinatie!

DramaQueen zei

Ik heb Big City Dazzle ook en ik ben er helemaal gek op. So pretty!