maandag 7 januari 2013

Tag: Hoe fake ben jij?

Bron foto's: weheartit.



Ik vond het wel weer tijd voor een leuke tag. Dit keer een kort-maar-krachtige, namelijk de 'Hoe fake ben jij?' tag. Ik denk zelf dat ik niet zo fake ben, maar we zullen zien haha. 

Heb je ooit aan cosmetische chirurgie gedaan?
Nee, ik ben ook niet echt van plan om het te doen.

Gebruik je valse wimpers?
Nee, ook niet. Ik vind het voor feestjes trouwens wel heel vet staan, maar zelf gebruik ik het niet.




Draag je extensions?
Nee, staat ook niet bij mijn zwarte haar.

Gebruik je elke dag make-up?
Ja, dat ontken ik niet, haha. Ik ga de deur niet uit zonder mijn favoriete oogpotlood, een beetje poeder en mijn mascara.



Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Nee, ik denk het niet.


Kun jij zonder make-up?
Uh.. nee. Haha. Of nou ja, als het er niet zou zijn dan zou ik het wel overleven, maar ik zou het voor geen goud willen missen.
Draag je nepnagels?
Nee, ook niet.





Verf je je haren?

































Nee, een andere kleur dan zwart staat mij denk ik ook helemaal niet.

Ga je onder de zonnebank?
Nee, word het antwoord al saai? 

Gebruik je zelfbruiner?
En alwéér hetzelfde antwoord. Ik ben van mezelf al vrij bruin.

Heb je tattoo’s ?
Nee, ik denk dat ik die ook nooit zal nemen, tenzij het een hele speciale betekenis heeft en heel subtiel is.




Heb je piercings?
Ik heb ik elk oor één gaatje, maar meer ook niet.

Op hoeveel van deze vragen zou jij ze met 'ja' beantwoorden? 

6 opmerkingen:

Kirsten zei

Leuke tag (:!

Bo zei

Hmmm, ik ben niet echt bepaald fake als ik dit zo lees ^^

Malou zei

Leuk ingevuld :)

Beautyqueensdl zei

Hihi leuke tag!

Nina van Lunteren zei

leuke tag, het is juist goed dat je bijne overal Nee antwoord haha :)

Eva zei

Leuke tag, juist goed dat je veel nee antwoord, dat betekent dat je juist niet nep bent, haha.