vrijdag 21 juni 2013

Sorry!

Ik kom jullie even updaten. Ik weet namelijk niet zo goed of ik nog zo veel wil blijven bloggen. Laatst ben ik begonnen op youtube. (Kanaal: lifebysophiex) Eigenlijk vind ik dit zo leuk dat ik daar mijn tijd graag aan besteed, maar bloggen vind ik ook nog superleuk. Er zullen dus geen dagelijkse artikelen meer komen maar er blijven zeker artikelen komen want daarvoor vind ik lekker typen veel te fijn, en jullie reacties zijn altijd leuk om te lezen. Ook vind ik het bloggen natuurlijk gewoon superleuk en daarom wilde ik mijn blog ook wat persoonlijker maken. Jullie zullen dus meer persoonlijke dingen tegenkomen en ik heb liever 1 goed artikel in de (bijvoorbeeld) 3 dagen dan elke dag een kort artikel dat jullie niet zo leuk vinden.
Daarom had ik ook nog een vraagje voor jullie, wat vinden jullie leuk om te lezen of wat zou ik moeten doen?

Liefs,

Sophie. 

1 opmerking:

Anoniem zei

Persoonlijke artikelen zijn leuk om te lezen!