maandag 15 juli 2013

Personal / Dromen die uitkomen.



Iedereen heeft dromen, wensen. Vroeger was dat misschien prinses worden, beroemd worden, of in een film spelen. Ik ga het vandaag hebben over mijn dromen die uitkomen.

Reizen naar China.

Één van mijn dromen was altijd al reizen naar China. En ja hoor, eindelijk gaat het gebeuren. Ik moet nog maar een klein jaartje wachten en dan stap ik het vliegtuig in om 13 uur te gaan vliegen, maar ik denk dat het het allemaal waard is! Wat ik in China ga doen? Dat weet ik nog niet allemaal. We gaan ieder geval kijken of we dingen uit het verleden misschien nog terug kunnen vinden samen met een organisatie die daarbij helpt, verder gaan we natuurlijk dingen bezoeken als de Chinese muur en tempels, heel gaaf. Ik heb er heel erg veel zin in en ik ga zeker filmpjes en véél foto's maken. China is echt een droom die uit komt. Ik wil er altijd al shoppen, rondkijken, fotograferen en dat soort dingen. Ik kan er heel lang over door praten, maar dit is wel één van mijn levensdoelen.



The lion king bekijken in Londen.

Ik was een heel klein meisje toen ik voor het eerst naar The lion king ging in Parijs. Dit was een hele kleine, verkorte versie van The lion king en hij was ook nog eens gratis. Dit was in Disneyland Parijs. Ik vond het echt geweldig, hier is mijn liefde voor musicals begonnen. Hoewel ik er de laatste tijd minder mee heb kan ik zeggen dat The lion king (en Wicked) de mooiste musicals zijn die ik ooit heb gezien. Ik ging namelijk dat jaar na Parijs, in Nederland naar de échte musical in het Scheveningen theater. Dit is echt iets wat ik nóóit meer vergeet. Ik vond het echt zo leuk, hierna besloot ik naar de toneelschool te gaan waar ik nu niet meer op zit. Anyway, ik wilde dus zó graag nog terug naar The lion king maar dacht dat hij allang gestopt was. Totdat ik erachter kwam dat hij nog steeds in Londen draait. En verassing, ik ga in December naar Londen! Dat betekend meteen dat ik met mijn ouders én zusje nog een keer naar The lion king ga. Dit is ook echt een droom(pje) die uitkomt en ik heb er heel veel zin in!

Wat zijn jouw dromen? 

2 opmerkingen:

Kayleigh zei

Wauw super dat je naar China gaat! Lijkt me erg mooi :-)

Bo zei

Wat supertof dat je naar China gaat! Daar kan ik op dit moment nog alleen over dromen ^^