zaterdag 13 juli 2013

Wishlist / To buy.

Iedereen heeft denk ik wel een wishlist, dingen die je graag nog zou willen kopen/krijgen. Ik ga jullie vandaag de dingen laten zien die ik nog wil kopen, en een paar dingen vraag ik ook voor m'n verjaardag.

undefined


Allereerst een Fisheyelens, ik vind deze lenzen echt zó tof, en ze geven een heel erg mooi effect.
Helaas zijn Fisheyelenzen vrij prijzig, dus dit wordt een verjaardagscadeautje hoop ik, haha.

undefined

Dan nog een lens, de 50 mm lens, ik ben echt verliefd op deze lens. Deze is gelukkig een stuk minder duur, zo rond de 50 euro. Ik houd ervan. Het is een soort van close-up lens en hij maakt prachtige foto's.

undefined

Nu we toch bezig zijn op het gebied van fotografie ga ik meteen lekker verder met deze polaroid camera, wauw wat is hij geweldig. Helaas zijn de foto/film rolletjes erg duur maar i want it. Via marktplaats zijn ze te koop rond de 30 euro, en dan valt het allemaal wel weer mee. Leuk voor spontane foto's, houd ik van!



Zijn jullie al gestopt met lezen door al die camera's? Ik heb hier een Fashion product hoor, haha. Ik wil al heel lang een playsuit, maar ik heb echt geen idee of het mij staat. Toch vind ik ze wel heel erg leuk voor de zomer. Ik ga maar eens kijken bij de Primark.



Wat ik ook zulke leuke dingen vind, zijn onesies. Ik hoef echt geen hele dure. Als hij maar lekker warm zit. Maar ach, daar wacht ik nog wel even mee tot de winter.



Als laatste staat er een piano op mijn wishlist, ik hóud van piano's. Zelf speel ik keyboard, maar alles klinkt beter op een piano. Net zoals alles beter in het Engels klinkt dan in het Nederlands. Goede vergelijking, uhu. Helaas zijn piano's echt heel erg duur, maar mijn tip is om op marktplaats te kijken maar wel een stemmer mee te nemen. Wij gaan dat misschien ook nog doen, maar ja ik wil dus heel erg graag een piano.

Dit was alles wat ik me kan bedenken om te kopen op dit moment.

Wat staat er op jullie wishlist? 

Geen opmerkingen: