maandag 19 november 2012

Skyfall.


Even een extra artikeltje, want ik had gewoon zin om even te bloggen. Het is jullie vast niet ontgaan dat James Bond weer een nieuwe film heeft, Skyfall. Overal in mijn omgeving had iedereen hem al gezien, en toen was ik ook gegaan met een paar lieve vrienden van me. Dat was een pleonasme. Ha, maar goed, het liedje dat ervoor is gemaakt is ook mooi. Skyfall, gezongen door Adele.



Wat een geweldige stem heeft ze. Toen ik het de eerste keer hoorde was ik er niet zo weg van, maar stiekem vind ik hem toch wel leuk. En wauw, de film was echt geweldig. Hij was zó mooi gemaakt, en het ook super gezellig. Ik raad jullie echt aan om hiernaartoe te gaan, want het is echt heel erg leuk. En James Bond is gewoon awesome. 

Hebben jullie 'Skyfall' al bekeken?

Geen opmerkingen: